poniedziałek, 14 kwietnia 2014

LIEBSTER AWARD XD

No więc... Dostałam nominację! :') Moja pierwsza w karierze hahaha xD DZIĘKUJĘ Larry is my Unicorn :3
Przejdźmy zatem do rzeczy ;)



 Pytania

1. Jak masz na imię?
Mam na imię (jakże orginalnie, dzięki Tato ;*) Paulina

2. Ile masz lat?
we wrześniu 17, taka stara jestem

3. Czy masz rodzeństwo?
Tak, dwie siostry i brata

4. Co lubisz robić w wolnym czasie?
Czytać, czytać, pisać, czytać, słuchać muzyki, siedzieć na twitterze i czytać i jeść oczywiście, ale to robię zawsze, więc chyba się nie liczy...

5. Masz jakieś hobby?
Hmy... Książki!! *.* I One Direction

6. Do jakich fandomów należysz?
DIRECTIONERS <3 POTTERHEADS!!! TVDFAMILY!! A tak to do żadnego.. xD

7. Masz ulubione fanfiction?
WoW... Mam, pewnie, że mam! Opowiadanie O Moim Życiu Bez One Direction i O przygodzie z 1D jest BOOOSKIE, i zmieniło moje życie na zawsze!!! Z HP polecam moje ukochane Dramione chociaż jeszcze go nie skończyłam (nie chodzi mi o Wendetę, na tym blogu są dwa opowiadania a ja kocham to pierwsze <3)

8. Gdzie chciałabyś mieszkać?
UK, LONDYN

9. Jaki jest twój wymarzony zawód?
Twórca snów i marzeń, w skrócie pisarz

10. Uprawiasz jakiś sport?
leżing bardzo chętnie (jestem mistrzem)

11. Gdzie chciałabyś być w tym momencie?
To proste. Kuchnia Nialla Horana. Na pewno skitrał tam coś dobrego... xD





Okok to chyba wszystkie pytania... Dziękuję jeszcze raz za nominację, miło tak się odpowiadało! ;) Uwaga, ja nominuję:

Trying to understand a Heart (Kasia!)
Sadness (Marietka <3)

i więcej mi się nie chce.. xD


Moje pytanka huehuehue:
1. Najlepsza rzecz jaką w życiu jadłaś?
2. Jakim zwierzątkiem chciałabyś być gdybyś mogła wybierać i dlaczego byłby to jednorożec??
3. Dlaczego mnie kochasz?
4. Ulubione zajęcie w wolnym czasie?
5. Czego najbardziej nie lubisz u ludzi?
6. Największe marzenie?
7. Wymarzony chłopak, z którym wiesz, że nie będziesz?
8. Spoiler następnego rozdziału Twojego bloga?
9. Jak nazwiesz/chciałabyś nazwać swoje dzieci?
10. Czego boisz się najbardziej?

Do roboty dziewczynki! ;) I jeszcze jakby ktoś chciał sobie odpowiedzieć to piszcie w komentarzach, chętnie poznam i Wasze odpowiedzi na te pytania, NIE KRĘPUJCIE SIĘ!! :D


WSZYSTKICH SERDECZNIE ZAPRASZAM DO NASZEJ AKADEMII MŁODYCH PISARZY GDZIE ZNAJDZIECIE NAS I DUUŻO INNYCH CIEKAWYCH LUDZI, SERIO, WEJDŹCIE! ;D


To już wszystko, ja się żegnam i do napisania! ;* ;)
Kolejny rozdział niedługo

Talitha ;***

3 komentarze:

Ebru pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Chedey pisze...

Już lecę odpowiadać :D

JestemLika pisze...

Swietny blog tez zapraszm do mnie :
- http://vampirepeopleninadobrev.blogspot.co.uk/
- http://tyijanazwasze.blogspot.co.uk/
- http://thevampiredariesandzianina.blogspot.co.uk/